HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

• davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

10.
február

1. nap

SikiTomi  |  6 komment

Kedves Mindenki!

Megérkeztünk Thesszalonikibe!!! Egyenlőre minden nagyon király, túl vagyunk az első buszos, és taxis élményünkön (Kinga csodásan csicsereg görögül:)), átvettük a szállásunkat, bejártuk a környéket, vacsiztunk, bevásároltunk, és végül találkoztunk a lakótársainkkal is. Kicsit lepukkant a környék, de már megbékéltünk vele (család ne aggódjon, rendes a főbérlő és a belvárosban van a lakás, az egyetem mellett). Nagyon sok Erasmus diák lakik a közelünkben, és minden, ami csak kellhet, legfeljebb 5 perc sétára van tőlünk. A szobánk elég nagy, és van egy vendég kanapénk látogatóinknak fenntartva:)

A nap sztorija:

Megtaláltuk a menzát, ahol minden nap ingyen kapunk ebédet és vacsorát. Mi azt hittük, hogy ez úgy működik, hogy bemutatjuk a diákot és cserébe adnak enni, de a főbérlő felvilágosított minket, hogy semmi ilyesmire nincsen szükség. Úgyhogy odaálltunk a sorba, és szó nélkül elvettük a kétfogásos ingyen vacsoránkat. Kánaán:) Azt hiszem értem már, hogy miért megy csődbe ez az ország:D A környékkel kapcsolatban akkor nyugodtam meg végleg, amikor láttam, hogy a menza fala is tele van graffitivel (persze csak igényesen). Úgy látszik ez szokás errefelé..

A nap fotója a menza wc-ben készült, ahol Kinga fedezte fel ezt a csodát. Mint kiderült, Görögországban vegyesen van ilyen is, olyan is. Azért nem próbáltuk ki:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Radisson 2011.02.10. 21:24:04

Én nagyon örülök nektek és a kanapénak is:)
A wc-ről meg annyit, hogy Törökországban többnyire ezek voltak...Nem tudom élménynek nevezhetem-e:)

davos 2011.02.10. 21:46:42

Szervusztok Gyerekek!

Boldogság van a Martosban, hogy épségben megérkeztetek Göröghonba. :)
Észrevettük, hogy a kiskuka is befigyel a dobbantós szaniter mellett. :) Csóközön, és várjuk a következő élménybeszámolót!

Dávid és Pepi bácsi

profiterol 2011.02.10. 21:49:04

Ja azt nem írtuk, de egy francia lánnyal lakunk és egy lengyel párral, akik hétfőn utaznak el. Utána határozatlan ideig hárman maradunk. Ja és aki jön látogatóba annak is lesz ám ingyen menza:)

panda122 2011.02.11. 01:26:09

ερχομαιιιιι ,a kanapét foglalom:)).Érdekes ezzel a "felállású" mellékhelyiséggel :) én a szigeteken nem taliztam, úgy látszik ott figyelnek a turistákra h ne riadjanak meg:)de δεν πειραζει , ειστε στην Ελλαδα !ολα καλα μια χαρα !(az előbb nagy örömködésben rossz helyre írtam :)!!)

LPista 2011.02.11. 07:06:37

Ezek szerint eddig minden rendben.
Ahogy lehet, fotókat kérek és egy
várostérképet a környékről!
(Google?)
Egyébként csodás volt, ahogy Kinga d.e.
11-kor telefonáltál elbúcsúzni és
d.u. már onnan skypoltunk!

Zoliapu 2011.02.11. 10:42:11

Örülök, hogy szerencsésen megérkeztetek. Nagyszerű, hogy "Kinga csodásan csicsereg" görögül, de remélem hamarosan Tamásra is "ragad" valami.A WC-ről csak annyit, hogy annak idején Bulgáriában csak ilyen WC volt (ezt is meg lelet szokni és higiénikusabb). Érezzétek jól Magatokat és küldjetek képeket.