HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

• davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

Tegnap reggel tízen béreltünk két autót, és bejártuk a környéket. Három városban voltunk: Verginában, Edesszában és Loutra Loutrakiou-ban. Gyönyörű volt az idő, Kinga egy kicsit le is égett és nekem is lett egy kis szinem.

Vergina volt valaha a makedón birodalom székhelye, és nemrég megtalálták a királyi család néhány tagjának sírját, amelyek közül a legfontosabb Nagy Sándor apjának, második Fülöp királynak a sírja volt. A sírok fölé egy múzeumot építettek, ahol egyrészt magukat a sírkamrákat, másrészt pedig az ott talált mindenféle tárgyakat lehet megnézni. Nem mindennapi látvány volt, igencsak elképedtem milyen kicseket találtak ezekben a sírokban.

Verginából továbbmentünk Edesszába, ahol megnéztük a híres edesszai vízesést, és mindenféle szögből fényképezkedtünk vele, íme egy pár kép:

Edesszából pedig legvégül Loutra Loutrakiouba mentünk, ahol egy szabadtéri termálfürdő várt minket a hegyekben. Itt töltöttünk másfél órát, majd hazajöttünk.
Fantasztikus nap volt, végre az idő is jó volt és volt is mit látni. Este 10 óra körül értünk vissza, és mind a tizen elmentünk és beültünk gyrosozni. Nagyon jó zárás volt. Bár minden nap ilyen lenne:)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davos 2011.03.28. 11:29:54

Nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült a kirándulás, és tetszenek a fényképek is. Én csupán a bioreguláció rejtelmeiben "kirándultam" szombaton. :)
Nagyon szépen köszönjük a képeslapot! Tegnap Nyuszi Kata végigvitte a koliban, és megmutatta nekem is.

Zoliapu 2011.03.28. 18:43:00

Jó volt látni Benneteket, nagyszerű, hogy jó idő van és Ti is meggyógyultatok, így tudjátok élvezni a jó időt. Köszönjük a csodálatos képeket.De azért készüljetek a vizsgára is.

Banderasz 2011.03.29. 21:20:53

Sziasztok! Nagyon szép helyeken jártatok! Köszönjük szépen a képeslapot, jó kedvet csinált a zhk-ra való kitartó készüléshez. :)

profiterol 2011.03.29. 21:32:41

Na végre, már azt hittük elvesztek, így egy hónap után. Ja és amúgy: hányós vírus... Tomi kezdte.

davos 2011.04.02. 12:59:42

Lassacskán eltelt egy hét a legutóbbi bejegyzésetek óta, és már kezdenek elvonási tüneteim lenni. :)

LPista 2011.04.02. 13:56:36

Éreztétek a krétai földrengést?

berkeb 2011.04.03. 08:08:45

Csatlakozom Dávidhoz!! Tessék írni valamit!

profiterol 2011.04.03. 08:42:55

Földrengés? Nem, nem is hallottunk róla. Ma lesz új poszt!