HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

  • davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

Azt hittük, hogy reklamálni fogtok az elmaradt posztokért, de úgy látszik senkinek nem hiányoztak:( Továbbra is tart a rossz idő, úgyhogy még mindig nem tudunk gyönyörű tájképekkel szolgálni, érjétek be egy újabb naplementével. Talán majd a jövő héten! A hétvégén két múzeumot néztünk meg, a bizánci múzeumot és a régészeti múzeumot. Mindkettő nagyon érdekes volt, de sajnos a válság miatt nem volt elég teremőrük ahhoz, hogy az összes terem nyitva legyen, úgyhogy majd április környékén újra megpróbáljuk, hátha addigra már beindul annyira a turista szezon, hogy érdemes legyen a többi termet is kinyitni. A bizánci korból felmaradt mozaikok gyönyörűek voltak, én csak álltam és tátogtam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnap megérkezett két honfitársunk, úgyhogy az estét velük töltöttük. Igaz, nem vagyunk még kinn csak 2-3 hete, de azért jó volt végre magyar szót hallani és magyar bort inni:)

Tegnap volt az első szervezett Erasmusos találkozó. Eredetileg vagy százan lettünk volna, gyakorlatilag kb. huszan voltunk, és elég felejtős volt, viszont megismerkedtünk három némettel (egy fiú és két lány), és nagyon jól elvoltunk egészen éjfélig, valahogy afelé keveredtünk haza. Nagyot nevettünk, amikor elmentünk együtt a görög kurzusra jelentkezni, és az egyik német lány panaszkodott, hogy 10 perccel előbb el kell mennie egy másik órára, és hogy így most mi lesz, erre a főbérlőnk közölte vele hogy "you are too german". Azóta megy a poénkodás, ha megvárjuk a zöld lámpát, hogy "we are good germans" meg ilyenek. Jól érezzük velük magukat, holnap is találkozunk, és elmegyünk valahova táncolni együtt.

A kulcs ügy, még múlt csütörtök óta húzódott. Hétfőn megelégeltük és Kinga felhívta a főbérlőt, hogy megint nem tudunk bemenni, és lám, még aznap lett kulcs. Már volt ma egy laborunk, de a saját profunkkal, hát, egyszerűbb mint otthon. A jegyzőkönyvek is nagyon meg az egész: nincs beugró, semmi, csak beszélgetünk. Görögre minden kedden és csütörtökön járunk, 2x2 óra, Kinga a haladó csoportba, én a kezdőbe. Kezdenek betelni a napjaink, nem fogunk unatkozni!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arisztotelesz.blog.hu/api/trackback/id/tr342702505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davos 2011.03.01. 22:34:44

Én pont ma akartam szólni, hogy kezdtek egyre kevesebbet írni a blogotokra, és ez így nincs rendjén! :) Különben mindennap meg szoktam nézni, hogy találok-e valami újat a blogotokon, szóval ha van miről írnotok, akkor ne pihentessétek az ujjaitokat! :D
Örülök, hogy jól telt a hétvégétek. Mi hétfőn megünnepeltük Dávid szülinapját, és készítettünk fényképeket, amiket hamarosan át is fogunk küldeni Nektek! Reméljük, ez segíteni fog abban, hogy egy picit itthon érezzétek magatokat.

Banderasz 2011.03.02. 17:03:46

Én is elég sűrűn nézegetlek benneteket, úgyhogy csak írjatok serényen, kíváncsi vagyok rá, mi történik Veletek. Én azt gondoltam,azért nem írtok, mert végre beindult a suli és most nyakig vagytok a görög és angol nyelvű órák anyagának tanulmányozásában :)

Banderasz 2011.03.02. 17:04:15

Ja, gyönyörű ez a kép! :)

panda122 2011.03.03. 15:49:17

Néztem a görög híradót , és láttam h a 3 napos ünnepre sajna nem mond szép időt , de tele lesz programmal a város , a Kathara Deftera-ra pedig csináljatok papirsárkányt :)) Várjuk a képeket és , a beszámolókat !!!! :) ez a tengeres kép pedig tényleg gyönyörű , bár én még nem láttam csúnyát :) !!

davos 2011.03.04. 12:55:11

Hiányoznak a bejegyzéseitek! Írjatok minél előbb!

Banderasz 2011.03.04. 22:32:18

Hát,én sem láttam még csúnya képet a tengerről :)

Banderasz 2011.03.04. 22:43:41

Írjatok légyszi, vagy mi meséljünk inkább? :)
ma volt diplomaosztónk, találkoztunk egymás szüleivel. Andi csinált képeket, majd küldünk de még hozzánk se érkeztek meg. Hiányoztok a társaságból, és jó lenne ha gyakran hallanánk rólatok.

berkeb 2011.03.05. 10:29:35

Amúgy tessék írni! Nem kophatott még el az ujjatok! :)

profiterol 2011.03.05. 10:30:12

No már írok is, fél óra és kint lesz!
süti beállítások módosítása