HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

  • davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

09.
március

Karnevál

SikiTomi  |  6 komment

A hétvégén ismét elmentünk a Fehér Toronyba, azúttal nem csak 10 percre ugrottunk be, hanem végig is néztük a kiállítást. Nekem nagyon tetszett, amolyan összefoglaló kiállítás volt Thesszaloniki múltjáról a kezdetektől napjainkig. Ezen kívül megnéztük az Aghia Sofiát (ahol épp esküvőre készülődtek, de ez minket nem zavart és mi sem zavartuk őket), és hétfőn elmentünk Vasilikába megnézni a télbúcsúztató karnevált. No ide már Kinga sajnos nem jött, mert előző nap este rosszul lett, de a lelkemre kötötte, hogy én menjek el nélküle. No hát jobb is, hogy nem jött..Íme egy kép, amely tükrözi a karneváli hangulatot:



Hát igen, alapvetően 3-féle időjárás váltogatta egymást. Esős szeles, havasesős szeles, havas szeles. Néha a szél irányt váltott. Mondanom sem kell a karnevál nem akkor kezdődött, amikor az internet szerint kezdődnie kellett volna, hanem hat órával később, Halara, értjük mi ezt:D Elkártyázgattunk egy darabig, de a végén már nagyon untuk a várakozást. A 6 óra elteltével volt egy erősen felejthető fél órás felvonulás (közben esett), majd vártunk a buszra három órát (mert a sofőr úgy gondolta, hogy most nem tartja a menetrendet...). Azért én elhiszem, hogy általában jó ez a karnevál, és érdemes kijönni, de idén mi sajnos nagyon pórul jártunk az idő miatt.


Keddre Kinga nagyjából meggyógyult. Még mindig gyenge volt, de legalább már tudott aludni és nem volt láza. Helyette viszont meggyűlt a bajunk a főbérlőnkkel. Csak, hogy mindig történjen valami, tegnap este háromnegyed tízkor beállított egy haverjával bement a szomszéd szobába, és elkezdte csavargatni az ottani tévét. Értettem én a dolgot, otthon elromlott, elviszi ezt, hogy tudjanak tévézni. Á dehogy:D tegnap meccs volt, úgyhogy néhány barátja még átjött, itt nézték a meccset, mert itt kényelmesebb. Úgy döntöttem ma reggel bemegyek hozzá az irodába, és mesélek neki egy kicsit a magyar illemről. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én ha beállítok valahová este tízkor mozizni (amit persze bunkó dolognak tartok és sosem tennék), akkor előtte biztosan telefonálok, hogy ugye nem probléma. Értem én, hogy ő a főbérlő, de mi pedig a fizetős vendégek vagyunk.


Tudom, hogy ez most egy negatív poszt, de már lassan három hete nem láttunk napot (oké, ma láttunk, de két fok volt, és fújt a szél), és kicsit elvesztettük a lendületünket..azért ne féltsetek minket, hamarosan visszatér. Nemsokára kisüt a nap és ismét a régiek leszünk!:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arisztotelesz.blog.hu/api/trackback/id/tr332724091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davos 2011.03.09. 12:45:39

Néha csodálkozom, hogy a görögök hogyan tudnak önálló államot fenntartani ilyen mentalitással. :)
Itt Magyarországon napról napra szebb az idő, most is nyitott ablak mellett kommentelek. Úgy érzem, hamarosan ez az időjárás téma a visszájára fordul, és Görögországban lesz nagyságrendekkel jobb idő. Úgyhogy csak fel a fejjel!
A feltöltött fénykép különben emlékeztet a Balaton körüli biciklitúránk utolsó napján készített csoportképre. :) Úgy érzem, Tomi, hogy mindig miattad fordul rosszra az idő, úgyhogy végig kell gondolnunk, hogy jöhetsz-e a következő, maratoni kerékpártúrára. :D

SikiTomi 2011.03.09. 13:37:32

Igen, ezen én is gondolkoztam már, de a jelek szerint képesek:) Persze a középkorban ez nem lett volna olyan egyszerű..ma nem védjük a várat, majd holnap..:D. Lehet, hogy valóban esőfelhők kísérnek mindenhová?? Ki tudja? :)

ShunterAlhena 2011.03.09. 13:45:05

Hát a Halara meg is látszik a csodálatos gazdasági eredményeiken... Egy ókori spártai valószínűleg röhögve sírna ezen az ingyenélő bandán :)

Multivitamint és gyümölcsöt zabáltok? Tapasztalatom szerint ezek valamelyest pótolják a napfény hiányát.

Azért Ti ne vegyétek át teljesen a kinti mentalitást :D

panda122 2011.03.09. 18:15:32

Ezzel az időjárással tényleg nincs szerencsétek Tomi , mondjuk én se emlékszem h azalatt a "tízenvalahány" év alatt míg kijártam , valaha volt ilyen idő :D ,ahogy olvasom fentebb Tomi , vonzod a rossz időt ?? :))Viszont a mai híradóban néztem kitartás, hétvégére 20 fok és nem mínuszban!!Viszont a tulajon teljesen kiakadtam ,juj de kiosztanám , úgy vágtam volna ki mint a ... szval azt ...!!!! Laktam én is bérelt lakásban , de a tulaj megkérdezte h nem zavar e ha ma kicsit "zajosabb" lesz de jönnek az unokái !Szóval "elbeszélgetnék" vele "anyanyelvén" !!!De azért ezt beszéljétek meg vele ,mert ha ezt most megcsinálta akkor ezt bármikor megismételheti , lesz még meccs bőven ,de egyáltalán nonszensz !!! Kingus vigyázzon magára , tömje magába a vitamint , remélem már jobban van !!! Várjuk a "napocskás" híreket és képeket ! :)

Sipos Kati 2011.03.09. 19:07:40

Akkor ugy latom nem csak nekem van nehez idoszakom..nem baj,tartsunk ki!! Nyugi en teljesen megertem..az argetnin mentalitas hasonlo,csak neha meg durvabb .. ;-) De mindig nezzetek a pozitivumokat: lazasagbol,felszabadultsagbol van mit tanulnunk toleuk !!!pusszi

scoutin 2011.03.11. 19:52:53

Németországban is szép idő van, ennek ellenére nekem is sikerült egy fincsi kis torokfájást összeszednem, szóval teljesen megértelek Kinga!
Bízom benne, hogy jobb időtök lesz és vele együtt a lelkesedésetek is visszatér!
Majd nézek repcsiket hozzátok, hátha lesz olcsón, és akkor meglátogatlak titeket!
Kati: Argentínáról nekem nagyon jó tapasztalataim vannak. Van a csoportunkban egy argentin fiú, aki az udvariasság hű megtestesítője, nagyon közvetlen és fantasztikus, hogy mindig mosolyog! Mindenki oda van érte, szóval nekem csak jó tapasztalataim vannak! :)
Olvassátok az én blogomat is: erasburg.blogspot.com/
süti beállítások módosítása